Esperlos-Co.comEngineering & Procurement

Ashcroft Pressure Gauge به عنوان یک ابزار بسیار مهم محسوب می شود که به عنوان یک الزام در اکثر صنایع و کارخانه ها به شمار می آید. این وسایل را باید به علت اهمیت در صنعت باید با دقت انتخاب کنید.

گیج فشار اشکرافت به عنوان یکی از ابزارهای دقیق است، این وسیله برای اندازه گیری فشار به شکل معمول از یک ستون مایع آب یا جیوه استفاده می کند.

وظیفه ی این ستون است که به وسیله ارتفاع خود میزان فشار را مشخص می کند. گیج فشارها از انواع مختلفی برخوردار هستند که می توانید مدل های مختلف را برای انواع مانومتر و فشار سنج در بازار مشاهده کنید.

اگر در طراحی مانومتر از جیوه استفاده شده باشد آن را با نام فشار سنج جیوه ای می شناسند. در صورتی که آب به کار رفته باشد آن را مانومتر یا فشارسنج آبی می گویند.

مانومتر اشکرافت در برخی از مدل ها به صورت U شکل طراحی شده است که از هر دو سمت باز است و مقداری جیوه در آن وجود دارد.

زمانی دو ساق لوله به اتمسفر اتصال پیدا کند فشار اتمسفریک در هر دو لوله موثر است و ارتفاع جیوه در هر دو ستون با یکدیگر برابر است.

ارتفاع ستون جیوه در این نقطه مبنا قرار داده شده است برای خواندن انحراف ستون جیوه در شرایط صفر مانومتر در هر دو جهت براساس میلی متر کالیبره خواهد شد.

در ادامه ی عملکرد گیج فشار اشکرافت زمانی که فشار مخزن بالاتر از فشار اتمسفریک باشد باعث پایین رفتن سطح جیوه در ساق متصل به مخزن است

در صورتی که فشار مخزن پایین تر از اتمسفر باشد باعث بالا رفتن سطح جیوه در ساق های متصل به مخزن می شود.

فشارهای پایین تر از اتمسفر اغلب خلاء نام گذاری می شود و براساس میلی متر جیوه قرائت می شود به علت اختلاف بین چگالی آب و جیوه فشارهایی که تاثیر کمی در ارتفاع ستون جیوه می گذارند

باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در ارتفاع ستون آب می شوند با توجه به این امر می توانید از مانومترهای آبی اشکرافت برای اندازه گیری میزان فشارهای پایین استفاده می کنند.

همان طور که می دانید همه ی سیالات با تغییرات دمایی منقبض و منبسط می شوند در صورت احتیاج به دقت بالا باید فشارهای به دست آمده به وسیله ی مانومترها را برای انحراف درجه مورد بررسی قرار دهید.

عملکرد گیج فشار اشکرافت چگونه است؟

در هنگام فرایند اندازه گیری فشار در مانومتر اشکرافت به وسیله ی یک لوله که انتهای آن به کمک یک لایه نازک که قسمت انتهایی باز آن به لوله است که حاوی سیالات است که فشار آن قابل اندازه گیری است

به شکل اثبات شده انجام می گیرد. بر روی محور عقربه ها یک چرخ دنده با قطر کوچک قرار دارد که موجب می شود که حرکت مکانیزم متحرک در مقایسه با تعداد چرخ دنده های درگیر تقویت می شود.

برای اینکه این عملکرد بتواند به وسیله ی کالیبراسیون و تنظیم نمایش فشار به درستی انجام می گیرد و نیازمند این است که تنظیمات صحیح و متناسب صفحه مدرج در پشت عقربه قرار دارد، تنظيم طول پيوند و تنظيم موقعيت قرارگيري محور عقربه با یکدیگر مرتبط است.

برای اندازه گیری میزان اختلاف فشار این امکان وجود دارد که از یک فشار سنج که مجهز به دو لوله بوردن(نوعی فشار سنج که نام آن از نام مخترع این وسیله برگرفته شده است. متفاوت که به صورت متناسب با هم در ارتباط هستند استفاده می شود. فشار سنج یا مانومتر اشکرافت دارای یک فشارسنج است که امکان اندازه گیری نسبت فشار به نسبت اتمسفر را دارد.

که این نوع فشار با فشار مطلق که در مقایسه با خلاء سنجیده می شود دارای تفاوت است. زمانی که کاربران در شرایطی فعالیت می کنند که میزان فشار تحت اندازه گیری به شکل پالس های سریع دچار تغییر می شوند،

برای کنترل این موقعیت از یک قطعه ی مکانیکی و یک سوراخ که به عنوان محدودکننده عمل می کند بهره گرفته که آن را داخل لوله ی ارتباطی میان فشار قابل اندازه گیری و گیج فشار اشکرافت قرار می دهند.

این عملکرد باعث می شود که از مواردی مانند استهلاک وصدمه دیدن چرخ دنده‌هاي فشارسنج اشکرافت جلوگیری به عمل می آید.

Ashcroft Type DG25 General Purpose 0.25% Digital Pressure …
گیج فشار عقربه ای Ashcroft به عنوان یک وسیله است که به کمک آن میزان فشار را اندازه گیری می کنند. با استفاده از مانومتر اشکرافت نیز در ماشین هایی که با قدرت هیدرولیک و پنوماتیک فعالیت می کنند فشار سیالات را تنظیم می کنند.

استفاده از این وسیله در این امور ضروری است به این علت که زیاد شدن فشار در این صنایع ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

بدون استفاده از گیج فشار اشکرافت استفاده از همه ی سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک بسیار نامطمئن و غیر قابل پیش بینی خواهد بود. زمانی که از مانومترهای اشکرافت استفاده می کنید اطمینان خواهید داشت که هیچ گونه تغییرات فشاری یا نشتی وجود ندارد که قادر باشد بر روی سیستم هیدرولیک تاثیر بگذارد.

فراموش نکنید که برای اندازه گیری میزان فشار در سیستم ها روش های مختلفی وجود دارد که استفاده از گیج فشار یکی از مطمئن ترین راه ها است.

مانومتر اشکرافت یا فشارسنج

به صورت معمول سیستم هیدرولیکی به شکلی طراحی شده است که در منطقه ای از فشارها فعالیت می کند. معمولا ساختار و سیستم های مانومتر از مکانیزم های متفاوتی استفاده می کنند اما در بیشتر مکانیزم ها از لوله بوردن استفاده می کنند.

محل قرار گیری این قطعات نیز در ساختار سیستم ها مشخص شده است. گیج فشار اشکرافت را معمولا بعد از کاهنده های فشار نصب می گردد.

علت این امر نیز وجود کمپرسورهای باد یا پمپ های هیدرولیک است که با توجه به نوسانات زیادی که دارند امکان دارد به گیج فشار اشکرافت یا مانومتر آسیب جدی برسانند.

نکته ی قابل توجه این است که اغلب فشار شکن های هیدرولیک برای اندازه گیری فشار یک پورت دارند. این پورت بر روی رگلاتور های پنوماتیک تعبیه شده است. با این تفاسیر کاربران می توانند از گیج فشار در هر کجای سیستم استفاده کنند.

سایز رزوه گیج فشار اشکرافت نوع کانکشن آن

اغلب طراحی گیج های فشار به شکلی انجام می گیرد که رزوه در قسمت زیرین آن ها قرار گرفته است که به این مدل از گیج ها عمودی یا ایستاده می گویند.

در صورتی که رزوه در قسمت پشتی گیج فشارها قرار بگیرد آن را با نام افقی یا تابلویی می شناسند واین نوع رزوه می تواند در مرکز قرار نگیرد. معمولا سایز رزوه ها بر مبنای صفحه های موجود در گیج فشار طراحی می شوند

هر چه که صفحه های گیج بزرگتر باشد صفحه ی رزوه نیز بزرگتر خواهد شد که نمونه های آن عبارتند از:

  • صفحه 4 سانت سایز 1/8 اینچ
  • صفحه 5 و 6 سانت سایز 1/4 اینچ
  • صفحه 10 سانت معمولا 1/2 اینچ
  • جنس این رزوه ها می توانند از جنس استیل یا برنج باشند.

انواع مانومتر های اندازه گیری فشار اشکرافت

مانومتر اشکرافت به دو دسته ی آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند که مدل دیجیتالی آن شباهت زیادی به پرشر ترانسمیتر ها به وسیله ی یک مانیتور ساپورت می کنند.

مدل دوم نیز گیج فشار عقربه ای Ashcroft است که با نام آنالوگ شناخته می شوند که معمولا به درجه های اندازه گیری فشار عقربه ای شهرت دارند. نکته ی قابل توجه اینکه گیج فشار اشکرافت عقربه ای به گیج خشک، گیج روغنی دسته بندی می شود که می توانند به شکل تابلویی یا ایستاده باشند.

این دو نوع نیز دارای تفاوت هایی هستند که این تفاوت به مایعی که در مانومتر می ریزند بستگی دارند. اغلب در گیج فشارها از گلیسیرین به کار برده می شود که شفافیت و گرانرویی بالایی برخوردار است.

معمولا قیمت گیج های خشک از نمونه های روغنی ارزان تر است که دلیل آن نیز کیفیت بالایی است که در بدنه ی گیج های روغنی وجود دارد. نمونه ای دیگر از گیج فشار اشکرافت مدل های پنوماتیک و هیدرولیک آن است که به عنوان مانومترهای هوای فشرده نیز شناخته می شوند.

این نوع گیج فشار در حقیقت یک نوع هستند که تنها تفاوت قابل توجه ای که در آن ها می توانیم مشاهده کنیم فشار موجود در آن ها است که باید به رنج قابل اندازه گیری آن توجه نمود.

نمونه ای از مانومترها وجود دارند که به آن ها تست گیج نیز اطلاق می شوند و تفاوتی که در آن ها می توانید مشاهده نمایید

دقتی است که در آن ها وجود دارد. تست گیج ها شباهت زیادی به گیج فشار معمولی دارند و از یک محدوده ی اندازه گیری برخوردار هستند و تقریبا ظاهر آن به یک شکل طراحی شده است اما دفت آن در هر نوع به مراتب بیشتر است. از این وسیله برای بررسی صحت انواع مختلف گیج های فشار استفاده می کنند.

گیج های فشار الکتریکی اشکرافت: معمولا این نوع گیج فشار نوعی ترانسیمتر اندازه گیری میزان فشار اطلاق می شود که بر روی آن یک نشانگر نصب شده است.

کاربران می توانند با استفاده از این نشانگرها امکانات زیاد و متنوعی را تجربه کنند. در ارتباط با قیمت گیج فشارهای اشکرافت به موارد خاصی ارتباط دارند.

کاربرد مانومتر اشکرافت

معمولا مانومتر اشکرافت را در مکان هایی استفاده می کنیم که احتیاج به اندازه گیری فشار وجود داشته باشد. مانند:

  • اندازه گیری فشار اکسیژن
  • اندازه گیری فشار پنوماتیکی
  • اندازه گیری فشار هیدرولیکی
  • اندازه گیری فشار آب
  • اندازه گیری فشار گاز ها

می توانید از این گیج ها به عنوان یک پارامتر در اندازه گیری غیر مستقیم استفاده نمایید.

این فرایند بیشتر به وسیله ی سنسورهای فشار انجام می گیرند که به وسیله ی ارسال سیگنال الکتریکی به پارامترهای دیگر مثل ارتفاع سیالات ، سرعت، وزن و دبی مربوط می شود. نکته ی دیگری که در ارتباط با دسته بندی گیج های فشار وجود دارد این است که اغلب به دو دسته ی فشار مثبت یا وکیوم وجود دارند.

جنس بدنه ی گیج فشار اشکرافت از چیست؟

گیج فشار اشکرافت از متریال های مختلف ساخته شده اند که این موارد شامل : استیل، آلومینیوم ، استیل کروم است. در ارتباط با ساخت انواع مختلف گیج ها باید بگوییم که گیج فشارهای روغنی اغلب از جنس بدنه ی آب کروم استیل و پورت برنجی ساخته شده اند.

گیج های خشک را به شکل معمول به رنگ بدنه ی مشکی مشاهده می شوند و از جنس آلومینیوم ساخته می شوند.

البته می توانند هر دو نوع را از جنس تمام استیل بسازند و تمام اجزای آن از این جنس باشد. می توانید لنز یا صفحه ی گیج فشارها را با جنس شیشه ای یا طلقی نیز مشاهده کنید.

نحوه عملکرد گیج فشار اشکرافت

گیج فشارها با نام های مانومتر ، پیزومتر و…. را می شناسند، مانومترهای فشار اغلب را به وسیله ی فشار مخزنی که به آن ها اتصال پیدا کرده است سنجیده می شوند.

با توجه به اینکه گیج های فشار اشکرافت به شکل بیلوز المنت، دیافراگمی، بوردون تیوب طراحی می شوند. فشاری که به صورت اعمالی از یک مخزن تحت فشار به یک المان محرک وارد می شود و این عملکرد موجب حرکت المان مورد نظر می شود.

در توضیح عملکرد این المان باید بگوییم که این المان محرک به وسیله ی یک عقربه ساپورت می شود که آن را بر روی یک صفحه ی درجه بندی شده نصب شده اند. با استفاده از این روش امکان اندازه گیری 1 تا 1000 وجود دارد.

هنگامی که فشار با سرعت بالا وارد لوله ی سیال می شود در اثر اختلافی که بین اندازه ی محیط درونی و بیرونی لوله ی مورد نظر گرایش به راست شدن پیدا می کند.

براین اساس تعییر وضعیتی که در لوله رخ می دهد متناسب با فشار مورد نظر از قابلیت اندازه گیری برخوردار است. باز شدن و جمع شدن لوله از یک میانگین فاکتور 25/0 تا 4/0 اینچ است در صورتی که فشار بالاتر از این وارد شود قابلیت ارتجاعی یا فنریت خود را از دست بدهد.

با استفاده از گیج فشار ها می توانید به شکل معمول فشار موجود در گازها و مایعات را اندازه گیری می کنند. ارزش مادی گیج فشار اشکرافت به شکل معمول از مکانیزم های مختلفی وجود دارد که این پارامتر براساس کیفیت ساخت و مکانیزم های موجود تغییر می یابد.

همان طور که مستحضرید فشار به عنوان نیروی است که بر سطح وارد می شود اگر بخواهیم تعریف دیگری برای فشار به کار ببریم این است که از نیروی لازم برای جلوگیری از پخش شدن سیالات است که گیج فشار وظیفه دارد این میزان را اندازه گیری کند و گزارش داده تا نسبت به کنترل آن اقدامات لازم انجام بگیرد.

مکانیزم لوله بوردون یا تیوب

این مسئله بسیار دور از ذهن است که به گیج فشار بپردازید و نامی از بوردون برده نشود این دانشمند فرانسوی که مخترع لوله ی بوردون به شمار می رود لوله هایی را برای بهره وری بیشتر در این زمینه اختراع کرد که جنس آن ها معمولا آلیاژهای مس فولاد ضد زنگ و یا نیکل سخت و بیشتر برنز و برنج انتخاب می شوند.

در این روش اندازه گیری از نوعی خاصیت فیزیکی بهره می گیرند که به عنوان استفاده از ویژگی های ارتجاعی مواد در قابل فشار است و جالب است بدانید که به شکل های مختلف ساخته می شود.

زمانی که لازم است فشارهای زیاد را اندازه گیری کنند از این نوع فشار سنج کمک می گیرند که طراحی آن به این شکل است که در داخل یک لوله خمیده است که یک سر انتهایی آن بسته و طرف دیگر آن به سیالی که اندازه گیری فشار آن مورد نظر است وصل شده است.

1 -لوله C شکل

2-دیافراگم

3- کپسولی (دو دیافراگمه)

انواع گیج فشار اشکرافت را بشناسید

همان طور که از ابتدای امر اشاره کردیم گیج فشار اشکرافت به عنوان یک وسیله است که برای اندازه گیری فشار به کار می رود. مدل های مختلف گیج فشار از المان های سنجش مخصوص به خود برخوردار هستند گیج فشار ها در انواع مختلفی عرضه می شوند که رایج ترین انواع آن شامل:

  • گیج فشار سیلندری Bellow
  • گیج فشار لوله بوردون
  • گیج فشار دیافراگمی

المان سنجش گیج فشار دیافراگمی در گیج فشار(Diaphragm )

دیافراگم در طراحی گیج فشار مانند یک پوسته ارتجاعی عمل می کند که در زمان فشار اعمال فشار به صورت کشیده عمل می کند. این دیافراگم به شکل یک ورقه است که با ترکیب شدن با یکدیگر یک کپسول را تشکیل می دهند.

در صورتی که کپسول های بیشتری به دیافراگم اضافه شود به این ترتیب میزان حساسیت گیج فشار افزایش می یابد. زمانی که فشار به دیافراگم وارد می شود باعث خم شدن آن می شود.

این حرکت به وسیله ی پیوندی که با عقربه هایی در آن وجود دارد انتقال پیدا می کند. پس از اینکه عقربه ها حرکت کند اندازه ی فشاری که به دیافراگم وارد شده است را نمایش می دهد. تا هنگامی که این فشار ادامه یابد دیافراگم در حالت اصلی خود قرار می گیرد.

المان سنجش گیج فشار سیلندری Bellow

این مدل به وسیله ی دیافراگم انباشته طراحی می شود. طراحی دیافراگم انباشته از چند صفحه ساخته شده است با توجه به اینکه bellow از یک صفحه ساخته شده است. فشاری که در این وضعیت وارد می شود باعث کش آمدن و منبسط شدن سیلندر می شود. زمانی سیلندر کوتاه می شود که فشار موجود قطع شود.

انتقال حرکت سیلندر به وسیله ی پیوندی است که میان عقربه ها وجود دارد. میزان فشار وارده را بر سیلندر توسط عقربه ها نشان داده می شود.

گیج فشار لوله بوردون Bourdon Tube

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم لوله ی بوردون به صورت U شکل طراحی شده است. هنگامی که فشار به این لوله وارد می شود لوله به سمت بیرون کشیده می شود. انتهای لوله ی بوردون به وسیله ی پیوند به عقربه اتصال پیدا می کند.

سیستم پیوند به همراه چرخ‌دنده عقربه حرکتی را بر روی صفحه مدرج و مقیاس ایجاد می کند. حرکت دورانی چرخ دنده باعث تغییر در موقعیت عقربه دارد و باعث می شود که میزان فشار وارد شده بر لوله ی بوردون را نمایش می دهد.

اصول اندازه گیری در گیج فشار اشکرافت

در گیج فشار اشکرافت اصول مختلفی در اندازه گیری وجود دارد که در حقیقت با نوع سنجش المان مرتبط است. شما می توانید با توجه به نوع کاربری که دارید می توانید از گیج فشار مورد نظرتان استفاده کنید کاربران می توانند از 4 نوع المان سنجش استفاده کنند.

سیلندر Bellows

این نوع المان از سیلندرهایی تشکیل شده است که از دیواره های نازک فلزی ساخته شده اند که از یک سمت آن باز و از سمت دیگر بسته است. باید به این امر توجه داشته باشید که انتهای بسته می تواند به صورت آزادانه حرکت کند این در حالی است که انتهای باز به شکل ثابت طراحی شده است.

گیج فشار اشکرافت دیافراگمی

این نوع گیج فشار از یک پوسته ی مدور تشکیل شده است که به وسیله ی یک صفحه ی فلزی با ابعاد دقیق ساخته شده است. البته این صفحه می تواند به صورت صاف یا موج دار باشد. اتصال دیافراگم به صورت کاملا مکانیکی به مکانیزم انتقال صورت گرفته است. این قابلیت می تواند به تقویت نوسانات کمک کرده و آن را به عقربه انتقال دهد.

گیج فشار کپسولی

طراحی سنجش این نوع گیج فشار به صورت دو دیافراگم موج دار انجام شده است که محیط آن دو را جوش داده است. فشار در این مدل برای اندازه گیری به وسیله ی مرکز نخستین دیافراگم داخل کپسول می شود. اتصال مرکز دیافراگم دوم به مکانیزم انتقال انجام گرفته است و با استفاده از نوسانات در دیافراگم مد نظر به عقربه ها منتقل می شود.

گیج فشار لوله بوردون

گیج فشار لوله بوردن را به وسیله ی ساخته شده است که به صورت کلی است که به شکل خمیده و با زاویه ی 270 درجه است. یک سر این لوله به شکل بسته طراحی شده است و اتصال سمت دیگر آن به فرایند فشار است. زمانی که فشار داخل لوله می شود حرکت آن به سمت بیرون انجام می پذیرد. درباره ی تنظیم حرکت لوله باید بگوییم که به کمک مکانیزم انتقال این فرایند تقویت می شود.

گیج فشار اشکرافت T5500/T6500

قصد داریم در ادامه یک نوع از گیج فشار اشکرافت را برای درک بهتر معرفی کنیم این نوع به وسیله ی یک لوله ی بوردون ساپورت می شود. انتهای این لوله نیز به شافت و چرخ دنده متصل شده است که باعث حرکت یک نشانگر می شود.

عملکرد این وسیله به این شکل است که در زمانی که ورود فشار به داخل لوله ی بوردون انجام می گیرد این لوله به مقدار کمی حرکت می کند. با توجه به این امر مشاهدات شما در این نوع گیج فشار اشکرافت حاصل افزایش فشار است که آن را در حرکت نشانگر ملاحظه می کنید.

امکانات موجود در این نوع گیج فشار باعث می شود که کاربران به موارد زیر دسترسی داشته باشد که شامل:

  • دسترسی به عملکرد PLUS موجب کاهش تاثیرات ارتعاشات، لرزش ها، ضربان و شوک می شود.
  • طراحی این محصول به صورت استنلس استیل جوش داده شده انجام می گیرد.
  • با استفاده از این گیج فشار می توانید از اضافه بار تا 400٪ محدوده محافظت کنید.

یکی از سوال هایی که به شکل معمول پرسیده می شود این است معمولا از گیج فشارها در کجا استفاده می شود تولیدات خوردنی و آشامیدنی، سکوهای نفتی دریایی، تجهیزات تخصصی نصب شده، گیاهان شیمیایی و پتروشیمی، تجهیزات ماشین، صنایع انرژی قدرت، پالپ و کاغذ است.

گیج فشار اشکرافت چگونه کالیبره می‌شود؟

اولین مسئله ای که قبل از کالیبره شدن گیج فشار وجود دارد این است که برای انجام این کار هیچ نوع استاندارد خاصی وجود ندارد. معمولا برای انجام کالیبره گیج فشار با توجه به نوع و کاربری آن ها انجام می گیرد.

با توجه به توضیحات داده شده کاربران می توانند با استفاده از کالیبراسیون پنوماتیک استاندارد ، تستر وزن و استفاده از انواع کالیبراسیون‌های عمل کالیبره سازی را انجام دهید.

نمایندگی اشکرافت در ایران

کمپانی اشکرافت در سال 1852 توسط ادوارد اشکرافت در ایالت متحده تاسیس کرد این کمپانی بیشتر از 160 سال قدمت دارد و هدف این کمپانی از تاسیس محافظت از مصرف کنندگان است.

این کمپانی همواره به دنبال از ابتدا تا به حال در مسیر ایمنی و نوآوری تلاش کرده است. در حال حاضر کمپانی اشکرافت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزارآلات دقیق و اندازه گیری در دنیا شناخته می شود.

همان طور که می دانید مانومتر اشکرافت به عنوان یکی از پر استفاده ترین محصولات است که به عنوان یکی از برندهای محبوب خارجی در این زمینه شناخته می شود.

با دسترسی به نمایندگی اشکرافت این امکان برای کاربران این محصول ایجاد شده است که با استفاده از مشاوره و در انتخاب از تامین انواع مختلف ابزارآلات و تجهیزات دقیق و اندازه گیری به شمار می رود.

یکی از سوالات پر تکرار کاربران این است که نحوه ی استفاده از گیج فشار اشکرافت چگونه است. با توجه به این امر که بیشتر فرایند ها احتیاج به نظارت بر فشار تفاضلی دارند تا به این وسیله بتوانند تا به این شکل بتوانند از سلامت، کارایی و بازده تجهیزات مورد استفاده ی خود اطمینان حاصل کنند.

به همین علت است که اغلب گیج های فشار به شکل جفتی نصب می کنند. فشار تفاضلی این امکان را به وجود می آورد که با استفاده از شیرها و فیلترها، پمپ‌ها، کمپرسورها فشاری را که از دست رفته است را به نمایش می گذارد.

این مسئله کاربران را قادر می سازد که نظارت کاملی بر روی بارده و کارایی تجهیزات داشته باشند و باعث جلوگیری از بروز هر نوع خرابی و هزینه های غیر معمول می شود.

خبرنامه

برای دریافت آموزش های رایگان در تمامی صنایع کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
ما هر هفته یک آموزش جدید برای شما ارسال می کنیم.

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up